Başardın mı diye sordu Evet Efendim Başardım


5. sınıfa gidiyordum ve arkadaşımı görmek için başka bir sınıfa girdim ve sırada beklemeye başladım. Fark etmediğim şekilde ders başlamıştı ve içeri öğretmeni Bay Washington içeri girdi. Beni işaret etti ve tahtaya yazı yazmamı istedi. Bunu yapamayacağımı söyledim. “Niye” diye sordu ve ben bu sınıfın öğrencisi olmadığımı söyledim “Farketmez” dedi. Tekrar yapamam deyince bir süre düşündü “Neden yapamazsın” dedi. Ben zeka geriliği olan sınıfın öğrencisi olduğumu söyledim. Bay Washington “Bir daha böyle konuşma” “Başkalarının fikirleri senin gerçeğin olamaz” dedi. O gün sınıftakiler gülse de ve utansam da Bay Washington un bu sözü beni motive etmişti. Kendimi de iyi hissetmiştim. Çünkü Washington bana bir şey öğretmişti. “Başkalarının fikirlerinin kıskacında yaşadığımı” anlamamı sağlamıştı.  O yıl tekrar 4. Sınıfa düşmüştüm. Ancak onun sözü beni öyle derinden etkilemişti ki derslerim düzelmeye başladı. Beni yenilemiş ve zekamın durumuna rağmen bana bir vizyon kazandırmıştı. Yıllar sonra kitabım oldu ve popülerlik kazandırdı. Daha sonra eğitim kanalına çıkmaya başladım ve adı “Hak Ettiniz” olarak bu programı sunmaya çıkıyordum. Program arasında koştururken telefon olduğunu öğrendim.

-       -  Brown ile göreşebilir miyim
-      -    Buyrun Benim.
-      -  Tadınız mı Bay Brown?
-      -   (Heyecanla) Bay Washington! evet efendim …
-      -    Başardın değil mi?

-      -    Evet Efendim Başardım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Sayfalar

Popüler Yayınlar