Motivasyon ve Başarı Sözleri

BAŞARI İÇİN ÇOK ŞEY GEREKLİDİR.
AMA BUNLARIN EN ÖNEMLİSİ KENDİNE GÜVENDİR.

BAŞARI İSTEDİĞİNİ ELDE ETMEKTİR.

KARARSIZLIK VE GECİKME BAŞARISIZLIĞIN ANAHTARIDIR; HEMEN VE ŞİMDİ…

YAPABİLECEĞİMİ BİLİYORUM…
EVET BİLİYORUM… HİSSEDİYORUM… İSTEKLERİME VE HAYALLERİME ULAŞANA KADAR DEVAM EDECEĞİM.

ZİRVEDE HER ZAMAN BİR KİŞİYE DAHA YER VARDIR.
O KİŞİ SİZSİNİZ.

 Başarı azim gerektirir. Azim ise irade. Bazı hedefler. Başarısız olmaya da değer. Gerçek başarı. Başarısız olma korkusunu yenebilmektir

Paul Sweeney

Ben en iyisiyim. Bunu gözlerimle görmeden önce de söylüyordum. Sakın bana şu işi yapamazsın demeyin. Olanaksız olduğunu anlatmayın. En iyi olmadığımı söylemeyin. Ben en iyinin de iyisiyim!
Muhammet Ali

Kişiler tembel değildir, sadece kendilerine esin kaynağı oluşturacak kadar güçlü amaçları yoktur.
Anthony Robbins

Tembellik vücudun aptallığı, aptallık zihnin tembelliğidir.
Herbert Spencer

Yatarak başarıya ulaşan tek yaratık tavuktur!
Bir Anne


Bir şeyin İmkânsız olduğuna inanırsanız, aklınız bunun neden imkânsız olduğunu size ispatlamak için çalışmaya başlar. Ama bir şeyi yapabileceğinize inandığınızda, gerçekten inandığınızda aklınız, onu yapmak üzere çözümler bulmak konusunda size yardım etmek için çalışmaya başlar. Başarana kadarda size yardımcı olur.

Davit j. Schwart



UNUTULMAMASI GEREKENLER

Siz kendinize inanın, başkaları da size inanacaktır.

Mükemmel insanların aksayan tarafları daha çok göze batar.

Çözümde görev almayanlar problemin bir parçası olurlar.

Johann Wolfgang Von GOETHE


Olgun insan yapabileceğini söyleyen ve söylediğini yapan insandır.

                                                                                       KONFİÇYUS

İnsanlar tecrübeleri oranında değil tecrübelerinden aldıkları dersler oranında olgundurlar.

Bernard Shaw


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Sayfalar

Popüler Yayınlar