Başarılı
şirketler sadece kendi kararlarını değil daha birçok şekilde başarıyı yakalamak
için uygulama yaparlar.
-
Ürün
ve hizmetlerde çalışanların fikirlerini alırlar ve müşterilerin de görüşlerini
ve eleştirilerini değerlendirirler.
-
Şirket
temsilcileri görevlendirirler.
-
Ürün
pazarına göre ürünlerini yeniden tasarlarlar ve daha iyi olmaları için
uğraşırlar. Gerekli olursa reklam olarak markalarını daha yüksek kitleye
ulaştırmaya çalışırlar.
-
Dağıtım
şekli, dağıtım yolları, dağıtım kanalları, fiyatlandırma, reklam, promosyon,
satış şekli ve etkinliği, sipariş hızlandırma, sipariş alma ve geliştirmeyi
etkileyen fonksiyonları tekrar tekrar güncelleyerek geliştirirler.
-
Artık
müşteri kalite dışında fark oluşturan, bulunamayan ürünü daha çok tercih
edebiliyor.
-
Sektörü
tanımak ve piyasayı analiz etmek değişen ihtiyaçları ve isteklere hızlı cevap
verebilmek.
Bazen başarılı şirketleri engelleyenler tepedeki yöneticiler ve patronlardır.
Bazen başarılı şirketleri engelleyenler tepedeki yöneticiler ve patronlardır.
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder